”Mikä sinua liikuttaa” – SKY:n aktiivisen ikääntymisen hanke
Tutustu Mikä sinua liikuttaa? -verkkosivuihin TÄSTÄ
Haemme liikunta-alan yrittäjiä, palvelun tuottajia, teknologiatoimittajia ja yhteistyökumppaneita mukaan Opetus- ja kulttuuriministeriön tukemaan Aktiivisen ikääntymisen hankkeeseen. Liikkumattomien ryhmä on edelleen suuri ja tosiasia on se, että runsaan viiden vuoden kuluttua olemme osa Euroopan harmaahapsisinta kansaa. Liikunta ja lihaskunnon harjoittaminen on paras keino pitää hyvää toimintakuntoa yllä, silti vain pieni osa ikääntyvistä liikkuu aktiivisesti. Syy tähän saattaa hyvinkin olla se, että tarjolla ei ole riittävästi laadukkaita ja inspiroivia liikuntamahdollisuuksia.
SKY panostaa huomiota, aikaa ja resursseja juuri tähän ”oldsterien” -kohderyhmään. Etsintäkuulutamme yhteistyökumppaneita, jotka haluavat viestiä omista palveluistaan 50+ ikäryhmään, sillä sieltä löytyy maksukykyä ja potentiaalia vuosi vuodelta enemmän!
- Mikä sinua liikuttaa? -kampanja on käynnistetty avaamalla netissä ”Tekosyygeneraattori”. Käänteispsykologiaa hyödyntäen voit jakaa hauskalla tavalla tärkeää liikkumisen viestiä
- Teetä itsellesi tekosyygeneraattorissa tekosyy olla liikkumatta: mikasinualiikuttaa.fi, jaa se kavereille somessa ja käynnistä keskustelu
Voit hyödyntää ”tekosyygeneraattoria” pikkurahalla oman tuotteesi tai palvelusi markkinointiin, sillä jokaisen tekosyyn takana piilee aina myös vastaus kysymykseen ”Mikä sinua liikuttaa?”
Kampanjasivustolla julkaistaan aiheeseen liittyviä Case-esimerkkejä kohdennettuja harjoitusohjelmia tuottavista kuntokeskuksista ja erilaisia tutkimustuloksia.
SKY:n jäsenillä on nyt mahdollisuus lähteä kampanjaan mukaan jäsenetuhinnalla.
Tarjolla on näkyvyydeltään eri laajuisia kampanjapaketteja. Voimme myös halutessasi räätälöidä tarpeiden ja toiveiden mukaiset kokonaisuudet. Tutustu Mikä sinua liikuttaa? –kampanjapaketteihin ja tilaa omasi!